2019' zun ilk aylarında okumaya başladığım ve ilk 60 sayfasında hayatıma çok ciddi bir yaşamsal düzenleme sağladığım bir kitap olmasına karşı o dönemde yaşadığım ağır bir olay sonucu yarıda bıraktığım ve farkına vardırmak istenileni unuttuğum bir kitap oldu. Yazarın bilgileri oldukça kaliteliydi, özellikle sonlara doğru verdiği bilgiler güncel yaşamımızda yaşadığımız sorunları bu durumları yaşayan başka insanlara dayandırılması kendimi yalnız hissetmememe sebep oldu. Daha sağlıklı bir dönemimde hayatımın sorumluluklarını yerine getirmeye başladıktan sonra kısacası kendimi iyi hissettiğim bir vakitte baştan sona okuyup doğru değerlendirmeyi yapıp puanımı belirtmek istiyorum.
Bahsedilen Kitap:
Kendiniz Olma Alışkanlığını KırmakJoe Dispenza