Çok uzun zaman önce okuduğum, harika bir yapıt.
Ahmet Ümit'in tüm eserlerini okuyan bir okur olarak bu kitabı da ilk çıktığında kütüphaneme ekledim. Kitap en güzel okuma zamanı olarak düşündüğüm uzun bir yolculukta bana eşlik etmişti.
Her sayfası insanı farklı hislere boğuyor.
Şu an ülkemizde yaşanan pedofili olaylarının ve adaletsiz sonuçlarının derinine inen bir hikaye.
Başkomiser Nevzat, ekibinin incileri Zeynep ve Ali.
Bu ekip her zaman harika olduğu gibi bu eserde de müthiş performansları var.
Pedofili.
Ülkenin kanayan yarası. İnsan müsveddeleri yüzünden çocukların geleceklerinin, hayallerinin, duygularının sömürüldüğü bir hastalık. (Tek tedavisi hadım edilmek diye düşünenlerdenim)
Konumuz polislerden 1 adım önde olan seri katil Körebeyi yakalamak için, Başkomiser Nevzat ve ekibinin peşine düşmesiyle başlıyor.
Durup size kitabın arkasında veya içinde yazanlardan bahsetmeyeceğim.
Kitap çocukların acısı, içinde ki ölen çocuğun acısını yaşayan yetişkinlerden bahsediyor.
Çoğumuzun anlayamayacağı türden bir acı. Empati kurmanın yetersiz kalacağı bir acı. Yaşanması akla hayale sığmayan tahmin edilemez bir acı.
Okuyun Okutturun.
Ahmet Ümit'e Bu Başyapıt İçin Sonsuz Teşekkürler. Ahmet ÜmitKırlangıç Çığlığı