·424 syf.····Okunma: 17 Mayıs 2022 01:45 Kitap biraz kafa karıştırıcı. Edebiyat sevenler için biraz sıkabilir canınızı. Konudan konuya atlaması, çok fazla karaktere can vermesi vs vs bunlar benim için birer sorun oldu elbet. Yazarın ilk 2 kitabı gibi değil. Yine Afgan yerlerine çokça yer verilmiş, bu sefer fakir kesimi öne çıkaran anlatan bir kitap olmuş. Çok fazla konuya değinip, aniden başka bir konuya zıplamak benim için çok heyecanlı olmadı açıkcası. Yani bu yazarın kitabına bu kitapla başlamayın, yazardan soğuyabilirsiniz.