Öncelikle kitap güzel ve etkileyiciydi. İki farklı kutuptaki insanların hayattı anlatılıyor. Birimcisi gül yetiştiren adam sessiz bir protesto yapıyor. (Bazı okurlar bunu okuyunca fark edememesi normal) ikincisi sitare batılı hayat tarzını benimsemiş evli iki çocuklu bir adamla evlenmiş ve ilişkileri olsa da kocası çarlıyı aldatmadığını söylüyor. En sonunda da intihar ediyor. Doğu kültürünün insan merkezli olması ve batı kültürünün faydacı olmasını ilk ve son romanı olan eserinde yazarımız başarılı bir şekilde gözler önüne seriyor. Ben keyifle okudum . Umarım okuyanlarda keyif alırlar. Rasim Özdenören