Oğuz Atay'ın bana göre Tutunamayanlar'dan daha güzel olan kitabı. 2 kere bitirdim. Oğuz Atay'ın karanlık havası çoğu kitabında olduğu gibi bu kitapta da kendini hissettiriyor. Kitabımızda bilge ile sevgi sorunsalı var. Tutunamayanlar'dan daha hafif bir kitaptır. Keyifle, bir çırpıda okumanız dileğiyle..