10/10
·312 syf.··
Beğendi
·
2022 9. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 31 Mayıs 2022 23:17
Karanlık Ateş - Karen Marie Moning // Kitap Yorumu (Spoiler içermez.) Kitaba puanım: 10/10 Yaş sınırı: 18 yaş ve üstü Merhabaa, Artemis Yayınları'nın yeniden basmaya başladığı Ateş Serisi'nin ilk kitabının yorumuyla geldim. Şey, Artemis Yayınları... LÜTFEN ACELE EDİN, İKİNCİ KİTABA ACİL İHTİYACIM VAR!! öhöm* Tam benim kalemim, sürükleyici ve nasıl beceriyorsa hem fantastik hem de gerçekçi olmayı başaran bir kitap. Karakterlerin hiçbiri mükemmel değil. Kızımız bir barbie bebek gibi, görüp görebileceğiniz en feminen karakterlerden biri, dünyayı kurtarmak gibi bir derdi yok, dış görünüşüne aşırı bağlı ve biraz sığ biri. Ama bu aslında yazarın bir oyunu! Kendisine saygıyla eğiliyorum. Yazar, karakterleri gerçekçi yapmak istemiş, saçma sapan bir şekilde korkusuz ve güçlü karakterler değil, kusurlu insanlar yaratmak istemiş. Bu kusurlu insanların her şeye rağmen ellerinden geleni yapmak zorunda kalışları, bunu kabullenişleri... Özellikle baş karakter MacKayla'nın karakter gelişimine şahit olmak mükemmel bir şey! Kitap sanki benim için yazılmış gibi. Tam olarak fantastik bir kurgudan beklediğim hızda ilerliyor. Ne olduğunu, nasıl o noktaya geldiğimizi anlayamayacağım kadar hızlı değil, yine de her sayfa ayrı bir merak uyandırıcı ve akıcı. Yazar sanki MacKayla'ymış da onun ağzından geçmişi anlatıyormuş gibi yazmış. Bazı yerlerde araya girip "Sadece 26 saat sonra elimin kana bulanacağını bilemezdim." gibi cümlelerle, birkaç sayfa ileriden ipuçları veriyor ve siz okumayı bırakamıyorsunuz! Bayıldım. Hem yazımına, hem akış hızına, hem birden bilgiye boğulmak yerine o dünyanın içine sindire sindire dalmış olmamıza... Yetişkin, fantastik ve romantik (şimdilik romantizm az) bir kitap arayanlara kesinlikle öneririim! Keyifli okumalar güzel insanlar! Simay Karanlık Ateş Karen Marie Moning
Edebiyat
Karanlık AteşKaren Marie Moning · Artemis Yayınları · 2022738 okunma
·
528 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İlerde yani diğer kitaplarında resmen Barronsa aşık olacaksın canım okuyunca aşık olmayan yok çok heyecanlıyım ya sonunda serimi herkes okuyacak benim en en en sevdiğim vazgeçemediğim serim çok mutluyum okuduğun için ve takipteyim seni istagramda da heyecanla ates serisi için ne söylüyorsan büyük Bi keyifle izliyorum ..
Simay
Gönderi Sahibi
Çok çok teşekkür ederim, takibinize ve desteğinize çok mutlu oldum🥰 Ateş serisi benim de favorilerimden olacak gibi duruyoor, Barrons'u daha iyi tanımak için sabırsızlanıyorum! ❤️ Baskıları yenilendikçe, hiç bekletmeden alıp okuyacağım inşallah, nice yorumlarda görüşmek üzere😍❤️