Puan vermedi·101 syf.··
2022 20. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 28 Mayıs 2022 22:44
İnsanoğlunun varoluşundan beri süregelen kötülük… Anlatılan hikayenin çok uzaklardan geldiğini sanmıyorum. Yanıbaşımızda yaşananlar, an be an duyabileceğimiz, tanık olabileceğimiz olaylar silsilesi. Çünkü kötülük her yerde ve insanlık devam ettiği sürece bu değişmeyecek, ne yazık ki. Bu yüzden insanlar ne kadar kötü diye nara atmaya pek niyetim yok, zaten kötüyüz. Kitapta beğendiğim kısım karakterlerin hayata tutunmak için verdiği mücadele, uzun soluklu olmasa da. Eğitimin, cehaletin üstesinden geleceğine dair eşsiz inançları. Eseri güzel kılan Steinbeck’in anlatımı, betimlemeleri… O günün sabahını, inciyi buldukları anın sevincini, gelişen olayların ardındaki tedirginliği hissedebilmek, yaşamak. Kötülüğün bu denli edebi bir dille anlatılması etkileyici olan. Steinbeck analizlerini tabii ki seviyorum ama edebi dilinin yeri ayrı. John Steinbeck
1000Kitap
İnciJohn Steinbeck · Sel Yayıncılık · 202349,9bin okunma
·
111 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.