·161 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Haziran 2022 22:33 Yıllar sonra tekrar okudum. Bir şey değişmedi çünkü yine çok beğendim. Kitapta şiirler üç kısımdan oluşuyor ben ilk kısım olan "Dağlar ve Rüzgar" kısmını daha çok beğendim. Hem yeni edebiyata hakim olup hem de terkibi bent ve gazel nazireleri yazabilecek kadar usta bir şair olduğunu görmek beni sevindirdi. Şair bir kaç yerde herkesin aşık olduğunu vurgulamış yani kabul etseniz de etmeseniz de aşık olursunuza getirmiş lafı.Hatta bir şiirinde aşkına karşılık bulamamaktan sitemleri var. Tabiki tam da zannettiğiniz gibi onun da sevip karşılık bulamadığı biri var.Yani insan bi yandan da diyor ki bunlar kavuşsaydı biz nasıl iyi şiir okuyacaktık. Aşk karamsarlık yalnızlık duygularını anlatmış. Kitapta şiirlerden önce yazarın hayatı ve şiir anlayışıyla ilgili bilgiler verilmiş ve bunlar şairi anlamaya yaklaşmanızda çok yardımcı oluyor.
Herkese şiirli günler dilerim.