Bu yıl daha güzelini, daha samimisini, daha masumanesini okuyana dek; bu yıl okuduğum, okurken yüreğime dokunan tek kitap olarak bu kalacak. Beğenmen, önerimi dikkate alman, bu da kitabın bende bıraktığı etkiye ek olarak ayrı bir güzellik kattı. Yüreğine sağlık 🌺