E. 61

@61_54_
O Gemi Bir Gün Gelecek
9/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2022 87. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 28 Haziran 2022 18:31
Hepimizin bildiği çoğumuzun çocukluk hayali olan bir aşk Leyla ile Mecnun bu defa karşımıza dizi, filim olarak değil sıcacık, içten, masum ve yine her zaman ki gibi en temiz haliyle çıkıyor karşımıza. Filmini çocukluk yıllarında seyrettiğim, dizi olarak yayınladığında da tek bir bölümünü bile izlemediğim bir tv yapımı. Severek okudum, okurken güldüren bir eseri yazıya dökmüş yazarımız. Kitabı bana tavsiye eden, fikirlerine ve önerilerine her daim itibar ettiğim B☆ tavsiyesi üzerine okudum ve hayran kaldım. Bu fesile ile kendisine çok tşk ederim Kitaba gelecek olursak aynı gün, aynı hastanede doğan Leyla ile Mecnun aynı mahallede oturmalarına rağmen yolları hiç kesişmez, taki Mecnun'un annesi Pakize hanım Leyla'yı ve annesi Sevim hanımı evine davet edip Leyla ile Mecnun' un yolları kesişene kadar. Büyük bir kadro ile birlikte Mecnun'un Leyla'nın kalbini kazanma çabasın da kimler yok ki Mecnun'un yanında bakkal Erdal' dan, hırsız Yavuz'a, ak sakallı dededen, çırak Kaan'na. Ama büyük bir sorun vardır, ve bu büyük sorun sadece onları değil, dünyanın atmosferinide yerinden oynatacak bir sorundur. Peki bu aşk mutlu sonlamı bitecek? Yoksa her aşk gibi kavuşamayınca mı aşk olarak kalıcak? "Unutma, hepsi sadece bir rüya. Hatırla, daha önce yaşadıklarını hatırla...." (syf 259 ) Ben severek okudum, okumak biraz da gülmek isteyen kitap dostlarıma şiddetle tavsiye ediyorum. Kitapla kalın 1k ailesi
Edebiyat
Leyla ile MecnunBurak Aksak · Küsurat Yayınları · 201817,6bin okunma
·
1 +1'leme
·
987 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kitabı okunacaklara ekliyorum kitap dostum, dizisini izledim çok severim sana da tavsiye ederim☺️🌸💜
Eline sağlık kitap dostum, incelemen iyice meraklandırdı beni 😊 Tavsiyene memnuniyetle uyup sıraya ekliyorum ❣️
E. 61
Gönderi Sahibi
Çok sevindim kitap dostum beğenmene, tv ile aram pek yok ama tavsiyene uyacağım, bu ara da vesile olduysam daha da mutlu olurum ☘️🥰
Bu yıl daha güzelini, daha samimisini, daha masumanesini okuyana dek; bu yıl okuduğum, okurken yüreğime dokunan tek kitap olarak bu kalacak. Beğenmen, önerimi dikkate alman, bu da kitabın bende bıraktığı etkiye ek olarak ayrı bir güzellik kattı. Yüreğine sağlık 🌺
E. 61
Gönderi Sahibi
Fikirlerin ve tavsiyelerin her daim önceliğim olacak 😇