“ Kitaplar bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım, ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.”
| Okur, yazar, gezer. TÜRK, TÜRKçü, AtaTÜRKçü.. | biri ..
Din, insanların ne iyilik yapmalarına ne de kötülük yapmalarında bir pay sahibi olamıyor. Çünkü iyi insanlar hiçbir dine inanmasalar da iyiler. Kötü insanlar ise hangi dine inanırlarsa inansınlar kötüler.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!