bdilan
@geyikligeceyihepbilmelisiniz · 4yıl
Takip Et
Ben de kitap okuma arkadaşı istiyorum. Bir miktar kıskanıyorum onları. Yok yok kıskanıyormuşum demeyelim de özenmişim diyelim :D
353 beğeni
·
1 paylaşım
·
1 alıntı
·
18,7bin Gösterim
16 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Salih Yaz
Çok keyifli bir arkadaşlık olduğuna emin ol ve yap onu 🤗
1
Aytekin AKBULUT
Boş çuval dik durmaz ... iyi şeye özenmişsin...tebrikler efendim...😉👍
2
Güven
Çok tehlikeli bir yazı yazmışsınız 🙈 Sadece kitap için arkadaş olacak aydın insan sayımız maalesef çok az. :)
17
Bay F.
gelin dedik discorda gelmediniz :D
1
bdilan
Gönderi Sahibi
Geldik yoktunuz :D
1
1 yanıtı göster
Gizle
Betül
Eğer böyle birisi varsa ben de çok isterim :) hatta birlikte film/dizi de konuşursak çok daha güzel olur
6
Reklam
Mehmetulzade
Ayni kitabı birlikte okuyup tartışmak yorum yapmak için mi bide öyle biriyle okuyunca helen heves dolayısından mı
1
bdilan
Gönderi Sahibi
İkisi de.
1
Gizle
İleri