Ben de kitap okuma arkadaşı istiyorum. Bir miktar kıskanıyorum onları. Yok yok kıskanıyormuşum demeyelim de özenmişim diyelim :D
··1 alıntı·
18,7bin Gösterim
16 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok keyifli bir arkadaşlık olduğuna emin ol ve yap onu 🤗
Boş çuval dik durmaz ... iyi şeye özenmişsin...tebrikler efendim...😉👍
Çok tehlikeli bir yazı yazmışsınız 🙈 Sadece kitap için arkadaş olacak aydın insan sayımız maalesef çok az. :)
gelin dedik discorda gelmediniz :D
bdilan
Gönderi Sahibi
Geldik yoktunuz :D
Eğer böyle birisi varsa ben de çok isterim :) hatta birlikte film/dizi de konuşursak çok daha güzel olur
Reklam
Ayni kitabı birlikte okuyup tartışmak yorum yapmak için mi bide öyle biriyle okuyunca helen heves dolayısından mı
bdilan
Gönderi Sahibi
İkisi de.