ben de enterogermina reklamına denk geldikçe tekrardan bakayım diyorum bu ablanın kitaplarına. haliyle kaynıyor, her gün bakacağım kitaplar konusunda farklı farklı düşündüğüm için..
+ ne yazıyor burada ne bu kelime? gereyim mi kendimi bu kelimeyi bilemediğim için?
- enter o, ger mina.
(sesli: youtu.be/hHZT9BGyh1U?t=25)
ek: ingiliz edebiyatı profesörü ve filolog olan mina urgan'ı; diyalogda enter kelimesini bilemeyen ve bu kelimeyi bilemediği için gerilmesi gerekip gerekmediğini sorar gösteren kendimi de kınıyorum. ama bu bir parodi böyle de bakmak gerek.. (=
Giriş cümlesini okuyunca hiç birşey anlamadım, neyi kaçırmış olabilirim diye düşünüp aynı zamanda okumaya devam ederken yine hayran kaldım mizah anlayışınıza:) teşekkür ederim bugün de güldürdünüz😁😁😁