Saliha
@Salihaaydin
Takip Et
"Niçin uyuyorsun?" "Vaktin nasıl geçtiğini bilmemek için."
Sayfa 434 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları 29.Basım
·
Kitabı okudu
Edebiyat
Oblomov
İvan Gonçarov
1046 beğeni
·
26 paylaşım
·
4 alıntı
·
52,4bin Gösterim
5 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Saliha
Gönderi Sahibi
"Uyanmak istemiyorsan, berbat bir hayatın vardır. İşin ilginç yanı; uyuyamıyorsan da berbat bir hayatın vardır." Mariadebonne
30
14 yanıtı göster
Saliha
Gönderi Sahibi
Kitabı en iyi anlatan cümle bu alıntı olabilir☺️
7
Saliha
Gönderi Sahibi
Bu kısmı da çok sevmiştim🌸
2
Gizle
Ümran Uzunçelebi
Ben vaktin nasıl geçtiğini bilmemek için değil de uyuyunca dertlerim sanki son buluyormus gibi olduğu için uyuyorum :D
2
Saliha
Gönderi Sahibi
Belki bir ümit diyerek yani☺️
1
Ümran Uzunçelebi
Evet evet
1
Gizle
E. 61
Uyku sen ne güzel bir ilacsın 😴 🙃
5
Saliha
Gönderi Sahibi
Hem de nasıl 🥱😴😃
1
Gizle
baki karakuş
👍👍
1
Saliha
Gönderi Sahibi
👍
1
Gizle