"Niçin uyuyorsun?" "Vaktin nasıl geçtiğini bilmemek için."
Sayfa 434 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları 29.Basım·Kitabı okudu
Edebiyat
··4 alıntı·
52,4bin Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Saliha
Gönderi Sahibi
"Uyanmak istemiyorsan, berbat bir hayatın vardır. İşin ilginç yanı; uyuyamıyorsan da berbat bir hayatın vardır." Mariadebonne
Saliha
Gönderi Sahibi
Kitabı en iyi anlatan cümle bu alıntı olabilir☺️
Saliha
Gönderi Sahibi
Bu kısmı da çok sevmiştim🌸
Ben vaktin nasıl geçtiğini bilmemek için değil de uyuyunca dertlerim sanki son buluyormus gibi olduğu için uyuyorum :D
Saliha
Gönderi Sahibi
Belki bir ümit diyerek yani☺️
Uyku sen ne güzel bir ilacsın 😴 🙃
Saliha
Gönderi Sahibi
Hem de nasıl 🥱😴😃
Saliha
Gönderi Sahibi
👍