İyi kitap pek bulunmuyor...
Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir. Ama öylesi pek bulunmuyor.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Edebiyat
·
237 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.