Ne farkı var, erkeğin kadından? Farkı var mı, beyazın siyahtan? Ben insan derim, sen ise human. Dilimin farklı oluşu, sebep mi haksızlığa? İnsanız hepimiz, hakları olan. Soruyorum! Farklı mı, herhangi bir insan için mavi gökyüzü? Senin güneşin sarı da benimki yeşil mi ? İnsanlar eşittir bu yeryüzünde. Her insan özeldir benim nezdimde. Baktığın bile gördüğün iken şu gökyüzünde. Neden ki insanların yaptığı ayrım? İnsanım ben insan, vardır haklarım. Deniz Kılıç
İnsan
··
3.185 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Deniz KILIÇ
Gönderi Sahibi
🥺
haklısınız her insan eşit herkes topraktan yapılmış Allah her kulunu eşit sever insanların ayrım yapmasının bence hiç önemi yok ve olmamalıda
Deniz KILIÇ
Gönderi Sahibi
Herkes her koşulda eşittir.
şiir çok güzel olmuş ellerinize sağlık
Deniz KILIÇ
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim 🙏
Ellerinize sağlık💫👏
Deniz KILIÇ
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim