·390 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Temmuz 2022 22:52 Uzun zamandır ertelediğim bu klasiği sonunda okudum ve hayranlıktan ne söyleyeceğimi bilemiyorum. Zaten beklentim yüksekti fakat bu kadar da iyi olacağını düşünmemiştim. Kitapta yer alan bütün karakterler ve hikayeleri o kadar iyi ki okurken hepsini ayrı ayrı beğendim.
Kitabın anlatımı muazzam, okuduğum süre boyunca kendimi o dönemde o olayları yaşıyormuş gibi hissettim. Tek sayfasında bile sıkılmadım ve bütün hikaye aktı gitti. Hikayede ders çıkarılacak çok nokta var. Bu klasiği çok uzun zaman önce okumalıydım.