Başyapıt
9/10
·390 syf.··
Beğendi
·
2022 25. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 26 Temmuz 2022 22:52
Uzun zamandır ertelediğim bu klasiği sonunda okudum ve hayranlıktan ne söyleyeceğimi bilemiyorum. Zaten beklentim yüksekti fakat bu kadar da iyi olacağını düşünmemiştim. Kitapta yer alan bütün karakterler ve hikayeleri o kadar iyi ki okurken hepsini ayrı ayrı beğendim. Kitabın anlatımı muazzam, okuduğum süre boyunca kendimi o dönemde o olayları yaşıyormuş gibi hissettim. Tek sayfasında bile sıkılmadım ve bütün hikaye aktı gitti. Hikayede ders çıkarılacak çok nokta var. Bu klasiği çok uzun zaman önce okumalıydım.
Klasikler
Notre Dame'ın KamburuVictor Hugo · Sonsuz Kitap · 201042,2bin okunma
·
91 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.