6/10
·416 syf.··
2022 20. kitabı
Açıkçası kitabın olay odaklı gitmemesi biraz can sıkıcıydı. Olan şeylerin çözümü için baş karakterler sanki hiçbir şey yapmıyor, sonuç bir şekilde onlara geliyor. Merak unsuru da eksikti. Okuduğum ilk Gerritsen kitabıydı ve açıkçası hayal kırıklığına uğradım. Gereğinden fazla tıbbi terim olduğunu düşünüyorum, bununla birlikte kitapta bu tip ayrıntılarına dikkat edilmesi güzeldi. Yine de bu tıbbi ayrıntıların terimlerle değil açıklamalarla kullanılmasını tercih ederdim.
Edebiyat
GünahkârTess Gerritsen · Martı Yayınları · 20128bin okunma
·
76 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.