ah neva...
8/10
·386 syf.··
Beğendi
·
2022 248. kitabı
Yaşanılanların gerçek olması, okurken ağladığım tek kitap olması nedeniyle paylaşıma değer buldum... Kitabı 2008 yılında okumuştum...Sanırım o yaşların verdiği duygularla oldukça etkilenmiştim ya da olayların Ankara'da geçmiş olmasıydı beni etkileyen... Bir aşk hikayesi aslında ama öyle olaylar yaşanıyor ki yazar vicdanını rahatlatmak için bu kitabı yazıyor... hastalıklı bir aşk mı? Neva Ilgın Olut
Edebiyat
NevaIlgın Olut · Doğan Kitap · 20071,230 okunma
·
249 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.