Mine Söğüt yine sokakta her gün yanından önemsemeden geçtiğimiz bir hayatı yüzümüze tokat gibi çarpıyor. Başkalarının Tanrısı bizlere kendinize ait olmayan hayatlarımızı hatırlatıyor. Her okuduğum kitabında olduğu gibi,yazar yine bizleri rahatsız ediyor. Tutunamadığımız hayatlarımızı bizlere bizim görmediğimiz ve göremeyeceğimiz bir pencereden gösteriyor. Kesinlikle defaaten okunmasını tavsiye ettiğim bir kitap. Yazarın başka bir eserinde buluşmak dileğiyle...