İnsanın değerini varlığı değil, yokluğu gösterir. Fyodor Dostoyevski
Değer
··3 alıntı·
36,9bin Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kitabsever
Gönderi Sahibi
Yazarım🥰Hoş geldiniz🌼
Neye yararsa yokluğunda bilinen değer? Para gibi olduğumu düşünürüm😀 şarkı sözünde diyor ya "varlığı bir dert, yokluğu yara." Dert mi yara mı sen seç😀
Kitabsever
Gönderi Sahibi
Aynen. Benden sonrası adı üstünde benden sonra
İşte bu yüzden insan yaşarken sıfadına bakmayan, adını anmayan insanlar; sen öldüğün zaman senin her fırsatta adını anar, Iyi insandı (ne kadar doğruysa) derler...
Kitabsever
Gönderi Sahibi
Benden sonra neye yarar?!
Kitabsever
Gönderi Sahibi
🍂
Çok değerli olmakta iyi değil galiba...
Kitabsever
Gönderi Sahibi
Onu değerli olanlara sormak lazım