çok beğendim. Uzun Hikâye tadında geldi ve bu daha çok hoşuma gitti. Asel'e üzüldüm. ama en çok İlyas'a üzüldüm. kendi elleriyle bozması çok daha acı oldu. kendine ve minik ailesine yazık etti. Baytemir ise benim gönlümü çaldı. güzel kalpli adam mutlu olmayı hakediyor. kesinlikle tavsiye ederim ben beğendim umarım sizlerde beğenirsiniz.