Aylak Adam'da en çok şehir insanının anlatılışını sevdim; içiyle ve dışıyla, çevresi ve tüm yalnızlığıyla, gündüzü ve gecesiyle, duygusallığı ve ikiyüzlülüğüyle şehir insanı. Kalabalıklar içinde hepimiz biraz Bay C. gibiyiz; kafamızda bir ton düşünce var, sadece biz biliyoruz çünkü "söylesek de anlamazlar". Yüzeysel birlikteliklerimizde epeyce yalnızız. Kim bilir, aksini düşünen var mıdır?
Çok güzel kitap. Mutlaka okunmalı.
Aylak AdamYusuf Atılgan