Manganın başlarında pek beğenmemiştim çünkü orijinal kitapta Osamu Dazai'nin en fazla 4 5 kadınla ilişkisi olurken mangada önüne gelen herkesle beraber olması beni irite etmişti. Çocukken istismara uğradığından kitapta bahsedilmiyor fakat mangada bunun çizimlerine oldukça sık yer verilmiş (3 4 sene önce okumuştum kitabı eğer bahsediyorsa affınıza sığınıyorum). Sonlara doğru kimin gerçek Dazai olduğunu anlayamıyorsunuz, en azından bende böyle bir etki bırakmıştı ama o gazete güpürünü görünce tüm taşlar yerine oturmuştu. Çizimlerin beni etkileyeceğini düşünmemiştim, ama gelin görün ki iki gecedir uyuyamıyor, garip rüyalar görüyorum. Kitabın sonundaki çizim ise gerçekten güzeldi. Tamamen insanlığını yitirmiş, kendinden bir haber bi' canlı. Yine de gülümsemeye çalışıyor, tıpkı çocukluğunda yaptığı gibi.