·124 syf.····Okunma: 23 Eylül 2022 18:15 Haydar Ergülen en sevdiğim şairlerden biri olmasına rağmen okuduğum ilk kitabıydı. İstanbul'dan almıştım ve İstanbul'da okuyup bitirmek nasip oldu.
Gayet güzel ve yoğun şiirleri içeren bir kitaptı. Tadı damağımda kaldı diyebilirim. Kırık dökük duyguları, yaşanmış bitmiş aşkları, yaşanıyor olan sevdaları, yol ağzı gibi ayrı insanları, uzakları, yakınları, babaları, çocukları, hayatı, ölümün soğuğunu, kışın karını, yazın dününü... Haydar Ergülen'in dizeleriyle muhakkak tanışın derim. Uzun bir sürede tadına vara vara okudum, iyi ki böyle yaptım. Zaten şiir aceleye gelmez, zamanı olur. Yazmanın da okumanın da zamanı vardır. Zamanınız umarım yakındır.