Suphi Saatçi'nin almayı düşündüğüm ilk eseriydi. Bulmak için bir hayli uğraştım, birkaç gün önce alabildim. Elime ulaşır ulaşmaz da bir solukta, gözlerimde yaşlarla okuduğum bir kitap oldu.
Her bir sayfasında Kerkük'ün izini gördüm... Sayfaları koklayıp gözlerimi kapatınca Kerkük'e gittim sanki. Öyle güzel bir kitap... Yüreği Kerkük hasretiyle dolu olanlara kesinlikle tavsiye ediyorum.
Suphi Saatçi