Öncelikle merhabaa. İncelemeniz de çok içten ve bu yüzden çok iyi. Size minik bir önerim var. Bu tiyatro çoğu büyükşehirde ara ara sergileniyor. Fırsatınız olursa kaçırmayın derim çünkü kitabı(değiştirmeden) güzelce aktarmışlar. Ben çok beğenmiştim o yüzden önermek istedim size. İyi günlerrr.