Kitap soru-cevap olarak ilerlediği için bence akıcılığı gayet güzel, aynı zamanda bilgi odaklı, her cevapta bilgimizin dışında yeni bir bilgi ediniyormuş hissi veriyor. Astronotların, dünyada aldıkları eğitimden, uzayda yaşadıkları acil durum anlarına ve uzayda geçirdikleri günlük yaşantılarına kadar, her an'a kitabı okurken tanık oluyoruz. Verimli, eğlenceli ve sürükleyici bir kitap. Okunmasını tavsiye ederim.