·296 syf.····Okunma: 01 Ekim 2022 17:01 Herkese merhaba yeni bir kitap ile karşınızdayım. Son zamanlarda kişisel gelişim kitaplarına ağırlık verdim. Bugün de size onlardan bir tanesi ile geldim. Daha önce Aykut Oğut'un kitaplarını hiç okumamıştım. Yazar kitabı, okur ile karşılıklı sohbet havasında yazmış. Bu özelliği ile okunması çok rahat bir kitap. Bazı yerlerde üslubunu beğenmedim ama yine de, güzel bilgilendirici bir kitap. Kitabın bir adı yok. Ön kapağında bir ayna yer alıyor ve siz o aynada ne görüyorsanız kitabın ismini iç tarafta yer alan 'Benim Kitabımın Adı' bölümüne yazıyorsunuz. Bu yönüyle bence çok ilginç ve güzel bir düşünce olmuş. Gelelim kitabın içeriğine
Bu aynalı kitap, yazarın ilk kitabı Evrenden Torpilim Var'ın ikinci kitabı. Kitabı okurken yer yer daha önceki kitapta bu konulara değindiğinden bahsetiğini belirten ifadeler mevcut olsa da bence ikinci kitabından başlayıp okusanız da olur. Konular arasında bir kopukluk olmuyor. Kitap, her kişisel gelişim kitabında olduğu gibi kendimizi tanımamız, kendimizle sohbet etmemiz, egomuzu tanımamız gibi konuları ele alıyor. İlginç olan ise kitapta evrenin aslında bir fotokopi makinesine benzetilmesi. Yani isteğimiz, odağımız ne ise evren bize onu veriyor. Önemli olan bizim odağımızı doğru belirlememiz. Bugünün aynısını yarına taşımamız ya da istemediğimiz olayları, durumları çekmemizin asıl sebebi bu kopyalama teorisi. Ve tabi ki inançlı olmamız da çok önemli. Burada bilmemiz gereken diğer bir konu da; vİzyonumuzda bir şeye karşı isek (sorun olarak görüyorsak) bunun sürekli tekrar edeceği ,ta ki bakış açımızı çözüme dönüştürünceye kadar.
Kitapta ayrıca ilişkiler, kariyer, para ve inanç sistemi ile ilgili örnekler, yazarın başından geçen olaylar, dikkat edilmesi gereken altın kurallar ve yöntemlere yer veriliyor. En son kısımda ise okurlardan gelen, kitapları okuduktan sonra hayatlarında yaşadıkları değişimlerin anlatıldığı e-mailler yer alıyor.
Okuması rahat, güzel bir kitap herkese tavsiye ederim. Güzel, pozitif enerjili ve bol kitaplı günleriniz olsun. Yeni bir kitap yorumunda buluşuncaya dek hoşçakalın