Sayın başbakan sefalet edebiyatı yapmayın diyor. Bir şey yaptığımız yok. İçimize düşenlere ilgisiz bir düşmanlık besliyoruz. Bizi kimse anlamadı, biz de kimseyi anlamıyoruz.
Sayfa 74
Edebiyat
··1 alıntı·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.