Selamlaaar :)
Bol spoili bir inceleme olacak, baştan uyarmak isterim.
Size N. G. Kabal 'a ait olan Gecenin Hikayesi - Dora kitabı ile geldim.
Daha önce I. kitap olan Gecenin Hikayesi - Aylema ve II. kitap olan Gecenin Hikayesi - Aşeka ' nın incelemesini yazmıştım.
Aşağıya bırakıyorum;
#182171865#182472890
Eveet geçelim 3. kitabın incelemesine.
Maya, artık Avcı değil bildiğiniz gibi.
O artık bir Yıkıcı ve yıkım zamanı geldi.
İhanet edenlerden, bırakıp gidenlerden intikam alınıyor, fişler çekiliyor.
Peki alınan intikam sonrası gelen pişmanlık. :(
Bu kitapta aşk, tutku, yalnızlık, intikam, acı vs. herşey var. Serinin tek sevdiğim kitabı bu son kitap oldu.
Ve o son bölüm.
Akıllarda çok fazla soru işareti kaldı Kraliçenin ya da Arminin ölmesini beklerken böyle bir son... Aklıma hiç gelmemişti.
4. kitabı merakla bekliyorum.
İyi okumalar efenim.