·248 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ekim 2022 21:00 Distopyaları seviyorum çünkü beni korku öğeleri olmadan korkutuyorlar ama birçoğu bunu yaparken nedense hep içimde ayakları üzerinde durmuyor gibi hissettiriyordu. Bu kitap onlardan çok farklı bir kitaptı, korkunçtu. En net, en anlaşılır ama bir o kadar da sanat içeren bir distopya kitabı olan "Biz"i herkes okumalı