"Nasıl sevdiyse öyle kalmalı insan. Değişmek mevsimlere yakışır." Cahit Zarifoğlu
Edebiyat
··38 alıntı·
268bin Gösterim
13 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
'Değişmek insanı çirkinleştirir. ' der biri.. Şükrü Erbaş
Değişmeyen tek şey değişimdir.
Ya değişmek zorunda bırakıldıysa insan, o zaman ne yapmalı?
İnsanlar mevsımler gıbıdir. zamanın şartlarına göre değişip menfaatlerıne görede ay gıbı farklı yüzlerını gösterirler.( hasan snr)
Değişmeyeceksek, sevmenin ne anlamı kalır