·288 syf.····Okunma: 26 Eylül 2022 00:49 İyi bir "anne" olmak için okumaya başladığım , "İyi bir çocukluk geçirdim mi?" sorusunu sormaya geçtiğim, beni ben yapan yaşantıları hatırladığım bir kitap oldu. Çocukluğuma daha doğrusu çocukken hissettiklerime götürdü. Bu açıdan biraz yaralayıcı fakat bundan sonraki ben'in gerçekten farklı olacağı kesin. Derinlemesine düşünerek okunduğunda insanlara ve topluma bakış açısının değişeceği kesin. Çünkü birçok " Neden?" sorusuna cevap almak mümkün. Öğrenmek isteyen için çok öğretici. Başta insana kendini öğrettiği, sarsıcı gerçeklerle yüzleştirdiği için bir ayna.
Herkesin okuması gerektiğini özellikle çocuklarla iç içe yaşamı olanların kesinlikle okuması gerektiğini düşünüyorum. Çünkü artık Çocuklara bakarken onları sadece etten kemikten değil; duygularını, hissettiklerini de görüyorum ve buna göre davranıyorum.