o kadar severek okumuştum ki.. elimden düşmüyordu kitap. türk klasiği olmasıda ayrı güzel kılıyor kitabı. tabi bende 2000lerden kalan bir kitap var onun havasından da kaynaklı olabilir..
arkadaşım okuyup aylarca dalgasını geçmişti ve tekrar okumamıza ikna etti.. yirmi sayfa falan okudum, garip başladı. başa sarıp bitirebilirsem bu akşam bitiririm, dili vs. gayet güzel duruyor