Bipolar bozukluğu olan bi hastanın taşkınlık ve çökkünlük dönemini görüncez bu kısa ama sanki uzun bir kitapda anlatılması gereken herşeyi anlatan kitapda
Hırsızlık yaparak başlayan mani dönemin savurganca para saçmasıyla devam eden bir hikaye.
Sadece Psikoloji bilimi o gün Bipolar bozukluğunu keşfetmemiş. Doktor değilim ancak ben kitapta hasta bir adam gördüm
Mani dönemi ile kapanmış mektup. 1 yıl geçmeden ölmüş. Kişinin intihar etmiş olabileceğini düşünüyorum
Zweig kitabın başında çarpışarak kahraman olarak öldü diyor da. Ben pek inanmadım 1. Dünya Savaşında da ölmüş olabilir tabi
Kitandan kısa kesitler bunlar gerisi sizlere kalmış iyi okumalar Olağanüstü Bir GeceStefan Zweig