·304 syf.····Okunma: 01 Aralık 2022 12:11 Çok beğenerek okuduğum bir çocuk kitabı ama bence büyükler de okumalı. Kitaba bir çocuk kitabı demek yetersiz. Çok akıcı ve anlaşılır diliyle insana zamanı nasıl harcadığını sorgulatıyor. Gerçekten bir kitap okumakla, sohbet etmek oyunlar oynamak bir zaman kaybımız yoksa tam tersi zamanın doğru kullanımı mı? Kitap okurken sorguluyor insan. Sevgili Momo zaman tasarrufu şirketi elemanları duman adamlarla savaşıp arkadaşlarını kurtarabilecek mi? Okuyarak cevabı bulun derim. İyi okumalar