mezar taşıma ne yazdıracağımı buldum: “Yaşamak ölülerin de hakkı. ”
Edebiyat
·2 alıntı·
1.561 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben seyy yazdırıcam uykusu eskisinden de ağır))
Mary mallon
Gönderi Sahibi
Jsjsjs güzel fikir be
@drkitapp dimi:))
Mary mallon
Gönderi Sahibi
füruğ yeapp😁😁
Ve bir paradoks başlayacak.
Mary mallon
Gönderi Sahibi
En çıkmazlarından hem dee