Umutsuzluğun Doruklarında Gözyaşlarımı yapayalnızken deniz kıyısındaki kumlara gömsem daha iyi olmaz mı? ama ben asla ağlamadım, çünkü gözyaşları düşüncelere dönüştü, gözyaşları kadar acı düşüncelere.
Bence karamsar düşüncelerin tam aksi sonuçları benimsemiş bi tarza sahip.
inanılmaz düşünceleri var ve tekraren narin kişiliklere tavsiye etmem .
her yazarın hasta olması gerektiğini olmayan yazarın kendiliğinden ikinci derece olduğunu savunur .
Benimseyip hayran olduğum kişilik. Umutsuzluğun Doruklarında