İnsan sadece yalnız olabildiği sürece, bütünüyle kendisi olur: Demek ki, yalnızlığı sevmeyen özgürlüğü de sevmez; çünkü insan ancak yalnız olduğunda özgürdür.
Sayfa 131·Kitabı okudu
··2 alıntı·
4 +1'leme
·
9,1bin Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
makbule
Gönderi Sahibi
İnsan kendini, kendisiyle vakit geçirmenin yalnızlık olmadığını bilecek kadar iyi yetiştirmeli.
Yalnızlığınızı yakışık alır sızlamalarla göğüslemeye çalışın. ( Rainer Maria Rilke )
İnsan yanlızken kendisi olur degılmı