·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Aralık 2022 16:03 Her Türk gencinin okuması gereken bir kitap. Özellikle Allah'a Ismarladık ve Son başlıklı anlatıları beni çok etkiledi. Allah'a Ismarladık anlatısında İstasyon'da bir kadının gelene geçene
"- Benim Ahmed'i gördünüz mü?" diye sorması..
Ahmed'in Sarıkamışta mı Aden'de mi, Medine'de mi, Kanal'da mı olup olmadığının bilinmemesi..
SON isimli anlatısında ise Mustafa Kemal hakkındaki o iki satırlık söylediği söz bir kitaba bedeldir.
Ayrıca İKİNCİ DEFTER anlatısında bir askerin anılarında yazan bir yazıyı bizle paylaşıyor. O anlatının sonunda diş macunu yiyen askerleri anlatıyor. İngilizlerin, askerlerin durumunu bildiğinden konserveleri boşaltıp içine el bombası koyup siperin ilerisine, Türk askerinin alması için bırakmasına şahit oluyorsunuz. Sonrasında ise bütün askerlerin hakiki konservelere bile dokunamamasına...