·528 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Aralık 2022 13:58 Ahmet Ümit'in okuduğum ilk romanıydı. Kitap hem cinayet hem tarih alanında okurlarını tatmin ederken yardımcı öğeleri kullanmasıyla ve okurlarına birer birer yeni kapılar açması okurlarına güzel serüven yaşatmaya aday konumda. aynı zamanda açtığı farklı kapılar ile insanın en yüce duyguları olan aşkı ve insan ruhunun karmaşıklığında yaptığı yolculukla güzel bir tat bıraktığını söyleyebilirim. Kitap bir polisiye roman olsa bile polisiye roman sevmeyen okurlarında severek okuyacağı bir kitap olduğunu düşünüyorum.