·331 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Aralık 2022 12:40 Kitabı yeni bitirdim bu zamana kadar okuduğum en iyi kitaplar listesinde ilk 3 e girer. Ben çok beğendim. Konusu kısaca körlüğün salgın bir hastalık gibi yayıldığı bir toplumda korku ve paniğin hakim olması sonucu ahlaki değerlerin yerle bir olmasıdır. En beğendiğim başka konuda kitaptaki olaylar, adı bilinmeyen bir ülkede, adı bilinmeyen bir şehrinde geçiyor. Romandaki hiçbir kahramanın adı yoktur, herkes sıfatları ile anması beni kitaba daha çok bağladı. Bazı anlarda psikolojim bozuldu kitabın içinde olan olaylar yüzünden duvara fırlatasım geldi.
Kesinlikle okunması gereken bir kitap bence.