·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ekim 2017 00:00 Çok güzel bir kitap, çok yerinde bir eleştiriydi. Sadece Sosyalizm veya Komünizm eleştirisi de değildi bence, çünkü okurken baştakilerin () uyguladığı siyasetin büyük bir kısmını birçok ülkede de uygulanmakta olduğunu farkettim. Çok beğendim.