Puan vermedi·230 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Aralık 2018 00:00 Otobüsteki çocuk sayesinde (ışıklar kapatılmasına rağmen ısrarla ve aşkla bu kitabı okuyan) tanıştım bu kitap ile.
Tavsiye edebileceğim güzel bir kişisel gelişim kitabı :).
Çocukla da tanışsaydım keşke :))