Puan vermedi·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Nisan 2021 00:00 (kimine göre spoiler içerebilir)
Bilimkurguya farklı bir açıdan bakılmış ve bu hoşuma gitti. İnsanların fabrikada çoğalması vb. Cenetimsi bir yer ve burada halka zulmeden bir yönetim yok gibi Varsa da halktan bir şey saklamıyorlar. Daha çok dünyada bilim ve mühendislik gelişirse oluşacak dünyanın farklılığı anlatılıyordu.
En sevmediğim kısım çevirmenin önsözüydü.