Puan vermedi·256 syf.··Beğendi
· Basit bir dille yazılmış, akıcı olay örgüsüyle okuyucusunu tutan bir kitaptı. Kitabın konusu gereği içinde birçok mesaj barındırmaktaydı. Bir okuyucu olarak engelli bireylere karşı bir farkındalık yarattığı tartışılmaz bir gerçektir. Bu kitaptan önce tekerlekli sandalyede gördüğüm bir insanın kafasından nelerin geçebileceğini hiç düşünmemiştim ama artık hislerini, duygularını daha farkında olarak yaşıyorum. Kitapta anlatılan karakterlerin betimlemeleri de oldukça iyiydi. Bu başarı benim için kitabı sevdiren en büyük etkenlerden biridir. Çünkü karakterleri kafanızda net canlandırabilmeniz sizi hikayenin içine daha fazla sokuyor. Bu nedenle severek okuduğum ve beğendiğim bir kitap oldu. Dilinin modern düzeyde basit ve akıcı olması da kitabı hızlı okunabilir kılıyor bu nedenle okurken sıkılmıyorsunuz. Bu minicik ama dev kızın hikayesini okumanızı, dünyanıza katmanızı şiddetle tavsiye ediyorum.