·256 syf.····Okunma: 15 Haziran 2017 02:15 Kitap macera okumak isteyenler için güzel. Mantığına fazla kafa yormadan okunursa eğlenceli olabilir. Fakat düşününce çok çelişkili bir kitap. Bazılarına göre "ki" olayı bazılarına göre ise "elif" olayı diye kitapta adlandırılan ve bizim normalde "dejavu" olarak bildiğimiz olay üzerine yazılmış. Fakat evrimden tutun aynı zamanda yaşayan farklı ya da önceki hayatlarımız-benliklerimiz vs tarzında birçok değişik yaklaşım mevcut. Dediğim gibi kurgu olarak bana hitap etmiyor fikir uyuşmazlığımız var, ama sadece macerayı okumak için okunabilir.
Dipnot: Yazar kendi yaşadığı anıyı aktardığından bahsetmiş. Fakat ben gerçekliğinden şüphe duydum.
Ayrıca merak edenler için ; kitapta Elif ve Hilal isimleri geçiyor fakat Türkiye ile ilgili hiçbir şey yok :)