5 hikayeden oluşan kitap, her hikayede farklı birinin ölümünü ve çevresinin tepkilerini anlatıyor. Çeşitli sınıflardan ve yaşlardan insanlar çok iyi gözlemlerle aktarılıyor. Özellikle mezarlıkların betimlemelerini ve aralarındaki farkların bana düşündürdüklerini beğendim.