Mutlaka okuyun derim :)
Muhteşem tadımlık bir felsefe kitabıdır kendileri . Yaşlılığın çocukluk ve genclik dönemleri gibi nirmal bir dönem olduğunu söylerken aslında bu donemlerden çok daha kârlı bir donem olduğunu vurgulamistir bize yazar .tabii erdemli bir kisiliginiz var ise , yaşlılığın getirdiğini düşündüğümüz hastalik ve ölümün aslında düşündüğümüz gibi olmadigini ispat eder nitelikte bir eserdir . Ve şu sözleri ile veda eder bize " keşke siz de o çağa erseniz de, benden
dinlediklerinizin doğru olduğunu kendi
deneyiminizle görebilseniz!.." İyi okumalar dilerim .