23:15
“ Güzel bir kitap okumak ve ömrümün geri kalanını o kitabı okuduğum yerde geçirmek istiyorum,” demişti o. Sonra da dönüp bana sormuştu: “ İnsan güzel bir kitap okuduğu yerden nasıl ayrılabilir?”
Sayfa 68 - İletişim yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
··1 alıntı·
1.859 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.